lördag, juli 28, 2007

Föreställningar. Vecka 30.


4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Trevligt att åter se aktiitet i bloggen!

8:02 fm  
Blogger Carl Johansson sa...

Trevligt att ha dig här!

9:05 fm  
Blogger Nanna sa...

helt jävla underbar

2:57 em  
Blogger Unknown sa...

Det kanske är ett sammanträffande, men nästan precis samtidigt satt jag och skrev en lista på vänner jag står i tacksamhetsskuld till. Det var lite fånigt kanske, jag tänkte att det kunde motivera mig att samla ihop spillrorna av mitt förstörda liv och göra något vettigt av resten. Inte en särskilt lång lista direkt, Vetlanda stadskyrka och två-tre nära vänner, min familj och några till. Tanken var att man ska ha betalat tillbaka på något sätt innan man dör, samt bland annat att man givetvis aldrig säger ett ont ord om personen. Listan är permanent. Du står med.

9:02 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida